diumenge, 14 de febrer del 2010

Viatge a Praga i Viena II

Bones de nou!
Després de passar dos dies visitant Viena vam tornar cap a Praga. El viatge amb tren va ser reconfortant perquè vam poder dormir un parell d'hores i així estar descansats per poder visitar Praga de nit aquell mateix vespre.
Arribats a Praga vam anar a sopar i després de sopar ens vam disposar a passar una nit de festa per Praga. Aquí tot es molt barat, sobretot sortir de festa així que vam acabar a una discoteca de "dalt de tot" al centre de Praga, Dúplex.
Al dia següent ens vam aixecar amb un poc de ressaca, per què amagar-ho? Però això no era motiu per quedar-se a casa, Praga ens esperava! Vam anar a passejar pel centre de la ciutat, feia més bon temps i com a mínim no nevava tant com els primers dies. Per la nit vam decidir sortir de festa però aquest cop a Lucerna Music Bar, una discoteca on cel·lebren festes amb música dels anys 80' i 90'... molt divertit!!
Dissabte matí ens vam aixecar sobre les 11h per anar a visitar el famós castella de Praga. El passeig fins el castell va ser casi tan polit com el mateix castell, Praga és una ciutat que es pot visitar a peu perfectament sense haver d'agafar transport públic però si és el cas, el vianant té metro, tramvia i bus a la seva disposició.
Ja que erem a Praga, haviem de provar el menjar txec i així vam decidir anar a dinar a un restaurant 100% txec. El menú no podia ser altre que Goulasch de primer (una espècie de sopa contundentment picant i deliciosa) i genoll de porc de segon... si si, un immens i exquisit genoll de porc cuinat a la brasa.
Dissabte vespre vam anar a Roxy, una discoteca de música techno i house molt ben montada però un poc buida. De totes maneres va ser una nit tan memorable com les anteriors.
El diumenge va ser el típic diumenge de "fer la vessa" perquè encara que sembli mentida, els diumenges són iguals a Barcelona, a Menorca i a Praga... de totes maneres, després de dinar ens va invadir aquella mala conciència de no haver fet res i vam decidir anar a fer una volta fins a uns miradors des d'on es veu una panoràmica de la ciutat magnífica.
Arribat el dilluns, teniem el vol a les 18h. Però abans de tornar a Barcelona, el nostre amfitrió Lucas ens ha preparat un plat eslovac en honor al seu país. Eren uns macarrons fets de patata, ou i farina mesclats amb formatge de cabra, becó i ceba frita... boníssim!!

Gràcies per tot Esther i Lucas.

pd: pròxima entrega... aventures pel Japó!!