dimecres, 24 de febrer del 2010

Viatge al Japó

Aquestes linies les escric des de la ciutat de Beppu. Perdonau les faltes d`ortografia que pugui haver pero un fa el que pot amb un teclat japones!!
Despres de 15 hores de vol fent escala a Roma vam arribar dia 20 a l`aeroport de Narita (Tokyo). Si algu s`anima a fer aquest fantastic viatge i no va curt de doblers, li recoman que viatgi en primera classe, perque com va dir en Maxim al arribar a Tokyo: sembla que acabam de sortir des jaleo de Sant Lluis de diumenge migdia!!
Vam dormir sa primera nit a s`hostal K`s House, molt acollidor i net... i xerrant de netedat, he de dir que m`he sorpres de lo nets que son aquesta gent, es carrers estan impeclabes i els banys publics son una meravella. I xerrant de banys dire com anecdota que els waters tenen mes botons que el meu ordinador portatil!!
Dia 21 vam partir amb tren cap a la ciutat de Kyoto, una meravella de ciutat amb un casc urba tipicament japones i uns temples perciosos, sobretot el temple dorat, una de les estapes mes famoses de tot Japo.
Dia 22 vam visitar la ciutat de Nara, a 45 minuts en tren des de Kyoto. Nara es l`antiga capital del pais nipo i es per aixo que esta plena de temples i palaus. Concretament hi ha un temple sintoista amb un dels budes mes gran del mon (16 metres d`altura).
Dia 23 vam arribar a la ciutat d`Hiroshima, coneguda mundialment per el fatidic 6 d`agost de 1945. Vam visitar el Museu de la Bomba Atomica i el Jardi de la Pau amb el famos edifici sobre el qual va caure la bomba i que encara es conserva en l`estat en que va quedar. A la tarda vam visitar l`illa de Miyajima a 10 minuts en ferry des d`Hiroshima. Miyajima es famosa per la seva porta vermella al mig del mar simbol del temple sintoista de l`illa... es sens dubte un paradis ple de pau.
Avui, dia 24, hem arribat a la ciutat de Beppu famosa pels seus banys termals anomenats Onsen i per les seves fonts naturals d`aigua bullent conegudes com inferns o jigokus... tot un espectacle de la naturalesa.
Fins aqui, les aventures pel Japo esperant donar noves noticies d`aqui a uns dies des de Tokyo.

pd: com veieu no hi ha ni un accent pero amb aquest teclat no hi ha qui s`aclari!!