dimecres, 10 de febrer del 2010

Viatge Praga i Viena

Desprès d'un cap de setmana de festa màxima per bcn amb en Vicent i en Biel, en Lluis i un servidor vam partir cap a Praga dilluns dia 8 a les 21.10h cap a Praga amb la intenció de descobrir món.
Vam aterrar a l´aeroport de Praga a les 23.20h i després d'intentar entendre durant 30 minuts una complicada màquina de venta de tikets de bus en una llengua totalment desconeguda, vam decidri agafar un taxi en direcció a la ciutat.
Arribats a Praga, ràpidament vam localitzar casa de n'Esther que molt amablament ens ha deixat allotjar aquesta primera nit i les que faci falta (gràcies Esther!!).
Matí de dia 9: ens hem despertat sobre les 8h amb la sorpresa que estava nevant... cosa que als menorquins sempre ens impresiona. A les 9h erem al carrer i poc més de 30 minuts he decidit entrar a una botiga per comprar uns guants, Déu quin fred!!!!
Amb una fam desastrosa, ens ha costat trobar una cafeteria oberta on prendre un berenar... però quin berenar: ous estrellats, becó, ensalada, torrades i un bon cafè americá!!
Durant el matí hem visitat el barri antic de Praga: rellotge astronòmic, cementeri dels jueus, pont de Carles V, museu Kafka, etc.
Després de dinar hem anat a l'estació de trens per agafar un tren en direcció a Viena després de reservar un hostal per a dues nits i des d'on escric aquestes linies per tots vosaltres.
Dijous tornarem cap a Praga des d'on seguiré explicant les nostres aventures.

Salut per tothom!!

pd: perdó per ses possibles faltes d'ortografia, un fa el que pot amb un teclat austriac i mig a les fosques!!